Bleisure Hotel in Palma de Mallorca .

El Hotel Amic Horizonte es un hotel de 3 estrellas en Palma de Mallorca que ofrece una buena opción para viajes de negocios y placer (bleisure) ya que cuenta con instalaciones y servicios para satisfacer las necesidades de los viajeros de negocios, como una sala de reuniones y un centro de negocios. Además, también ofrece comodidades para el tiempo libre, como una piscina al aire libre y un bar en la terraza.

El hotel se encuentra en una ubicación cerca de la estación marítima y del paseo Marítimo que conecta con el centro histórico a menso de 20 minutos de paseo de Palma. Está rodeado de tiendas, restaurantes y bares, y a pocos minutos a pie de las principales atracciones turísticas de la ciudad.

Las habitaciones del hotel son amplias y confortables, con aire acondicionado, televisión y Wi-Fi gratuito. El desayuno buffet es servido en el restaurante del hotel.

www.hotelamichorizonte.com



The Hotel Amic Horizonte is a 3-star hotel in Palma de Mallorca that offers a good choice for business and bleisure travelers with facilities and services to meet the needs of business travellers, such as a meeting room and a business centre. In addition, it also offers leisure amenities such as an outdoor swimming pool and a terrace bar. The hotel is located close to the maritime station and the Paseo Maritimo which connects to the historic centre within a 20-minute walk of Palma. It is surrounded by shops, restaurants and bars, and just a few minutes' walk from the city's main tourist attractions. The hotel rooms are spacious and comfortable, with air conditioning, TV and free Wi-Fi. Buffet breakfast is served in the hotel restaurant. www.hotelamichorizonte.com Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)


Comentarios

Mallorca Hotels

Bahia-de-palma.com

www.mallorca-sports.com

Miss-Balearen-Wahl